Monday, November 8, 2010

Why i feel loosing someone in my life...;(

aku xtauk knk pandey jadi camtok..aku mun dpt xmok ada prsn camtok kt org len..p ati manusia,mmg dh fitrah hidup,xkan lari dr perasan syg dan disayangi..cmyalh aku..but,aku sedar drik,aku tauk org camtok xmungkin akan diminati ramai,ylh rupa xda..p alhamdulilah,aku syukur apa yg aku ada..xtauk ehh,knk aku pandey suka dgn seseorg tok..ntah,nk pdh cinta,yaka??p aku ng cemburu habis bila nya mention nk berkenalan dgn kazen aku *hhmmmmm..agaknya aku bertepok sebelah tgn jak li,xpa..perasan tok akan ku pendam sowg2..aku xkan suhnya tauk smpy bila2..bialh nya nk crik teman baru,nya berhak milih sapa nya mok..gk pun,nya penah terlukak dgn kekasihnya dolok,xlen dan xbukan,kazen ku jwak,hhhhmmmmmm..asa kehilangan pon ada jwak,p aku redha mun ya kehendaknya..agaknya mmg mek 2 xda jodoh li..ehehe..
p percintaan jarak jauh,bertahan ka aku lak??hehe..aku takut nya berubah hati bila berjauhan dgn aku,p aku setia ka ke aher hayat??penuh tanda tanya ya ;p
di ringkaskan cita,aku pun dh give up nk merapatkan hubungan mek 2,mungkin bena,nya ng xda prsn dgn aku,huh..aku jak syok sendiri li,ahaks..xpalh,jnji nya bahagia ya jak doa aku..
p/s : buatmu org yang aku mula syg,aku ttp doa kebahagian kau..jgn bimbang,aku xkn masuk cmpor urusan ko gk..aku doakan semoga kazen aku dpt membahagiakan ko..aminnnnnnnn...
biarlh perasan tok menjadi salah satu sebab aku msh bertahan menghadapi dugaan Tuhan..andai ditakdirkan kita 2 jmpa satu hari klk,jgnlh ko mengharap aku akan membenci & tidak menyayangi mu,sebaliknya aku terlalu sygkan ko,p syg ko bukan milik aku....

No comments:

Post a Comment