Thursday, November 4, 2010

Mok dgr Story X..??

b4 ya ku nk mulakan dgn Bismillah,supaya cita aku tok x berunsur fitnah & rekaan semata2..
aku kenal miak tok,time ku dh bergelar staff at tmpt aku mencurah ilmu lok..aku ng admirer giler dgnnya,p xsangka nya pon minat kt aku jwak..ahaks..p xtauklh mun nya ya ikhlas suka dgn aku..dipendekkan cita,ahernya mek 2 pon berkapel lh..uhuk..mula2 mmg bahagia cinta mek 2,aku ng fallen in luv nar2 dgnnya..smpylh suatu hari ya,nk dekat aidilfitri,mek 2 kisis..p xdalh besa ni kisis mek 2 ya,p ny ng sengaja ehh memanjangkan cita,seolah2 mcm hide something jak dr aku..aku kol & msg lgsung nya x lyn,smpy aku give up nk kol & msgnya..ahernya lepas blit bercuti raya tahun tok,aku tiba2 neimak sms dr nya..nya mdh,knk nya xpat ngga fb aku??ney ndak nya xpat tgk fb aku,aku dh blognya..wakakaka..gk asa nya,ahaks.................................
then,bila dh ok mek 2,ati ku ng xda utknya gk,yg ada dlm palak aku,aku nk men2kan prsnnya..huh,sot org laki ya!!!!!!!!!!!! diringkaskan cita,aku nerimak satu sms dr seorg gal,bia ku rahsiakan namanya,nya mdh org laki ya boh di cyk gilak..huh,mula2 aku ng curiga wak dgn gal ya coz aku tok jenis x dgr sebelah pihak,uhuk..bila ku ujinya,xsangka kecurangannya terserlah wak..huh..byk cntek ko mdh ko break dgn grk ko 4bulan lepas..hbis aku tok???perempuan simpanan ko ka??????sial bena hidupnya ya....
isk mun ekot asa ati ku tok,mok jak ku santaunya k ilmu hitam,ahaks..sanggup ku g endon,jumpa bomoh plg koat,ehek..p sejahil2 ku tok,seh tauk dosa koh..ya dh menyekutukan Allah S.W.T namanya..xmok ehh,ada ku masuk neraka lak...uhuk...
aku dgn gal ya nektok,dh berkwn bait dh..semua citanya dlm poket aku,ahaks..
utk guy gila ya,ko tggu pembalasan dr aku..selamak tok pandey ko napok pangey owh...siap lh ko!!!!!!!!!!! kehidupan mcm roda,ms tok ko kt atas,lak ada ms aku menjatuhkan ko kt dbh..just wait & see lh...
ok all,aku nk nutup story ku sampey ctok jak..lak ku continue gk k...........

No comments:

Post a Comment