Tuesday, November 2, 2010

Aku Bencik dat Guy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lucu nar jwak perjalanan hidup ku tok ehh..knk ku xpenah nemu org yg tul2 syg aku..huh,malangnya nasib aku nk..paling lucu miak nama amyroule cholo tok,ku kenalnya kt tggd,ng hensem...sapa dpt ng untunglh,p ylh tewk,ati nya xbgs sebagus raut wajahnya,nya menggunakan wajahnya pake mengayat gal2..aku adalah slh seorg insan malang ya..hhhhhhhhhhhhmmmmmm..aku xsangka nya camya,nsib bait ada ompuan yg suh aku berhati2 dgnnya..nya pandey mengayat wanita2..kesian aku tok,nsib aku bait sebab mek 2 kenal lam tggd jak,xpenah jumpa gk,ehe..........mek2 salu kontek kt hp & tggd jak..ahaks..nsib bait ku lom jumpanya ^^ 
p/s : utk gal2 kt luar ya,berhati2 takowg dgn guy tok,nya tok,mmg pandey ayat ompuan sampey nk terharu dibuatnya,p trust me, nya just nk mengguna takowg..remember yer..
tok photo lelaki nama Amyroule ya..




 tok lh wajah Amyroule,hensem nk!! ehe.. p yalah tewk,lifenya tauk nk ayat ompuan jak..sabar jak aku kenak bulak org laki tok..
DAMN IT...........FUCK U!!!!!!!!! SHITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT....

1 comment: