Thursday, February 24, 2011

Kenangan Terindah

Hye kwn..
temu gk kita kt lembaran tok,sory lar lmk dh xupdate my BLOG..
bz dgn FB jak bha,hahaha..
aritok aku nk kongsi serba sedikit ttg aku sepanjang aku x update blog..
ehe..
aku nektok dh single available,mls nk cintan cintun lok eyh,waste my time jak..
gk pon,suma org yg aku temu xpenah jujur dgn aku,hurmmmmmmmmm..
p xpalah,dh bkn jodoh nk..aku ttp doa kebahagian cdak ya..xkira lar dgn bini ka,tunang ka,grk ka..sekatilh,asalkan x ngaco life aku gk,ya dh cukup bg aku..
kinektok aku lebih selesa punya SKANDAL dr punya kekasih,hahah..p jgn salah anggap k,x semestinya skandal,alu nk nyerah tubuh badan nk,xda lar..aku xmcm ya,aku skandal2 jak,p xlebey...
aku byk kwn,kwn2 aku suma cool2 n the best fwenz in da WORLD! waaaaaaaaaaaa..
aku syg cdaknya,mekorg salu spend time together,xkira lar kt cne2..clubbing pun sama..hahahah..
aku lebey senang habiskn ms aku dgn kwn2,at least cdak nya sentiasa molah kita tetak & salu dgr pblm kita nk..?? tol x? apa2 pon,mekorg dh molah perancangan mok bukak bisness kecilan,mcm stall burger,p tok bkn bisness burger,p ROTI JOHN..heheh..p dg dlm perancangan,doakan jak success k,stall ya akan diberik nama BFF Stall,ahaks..best x nama stall mekorg?? heheh.. susah senang,sama2..tol x?? ;-)
k la kwn2,lak da ms aku post gk ttg mekorg kt blog k..
byk sbnrnya,p aku dh xingat gk mok taip apa..tkut x kedak blog nk ditaip aku lak,p novel,hahahah..
love me, Gadiz Poyo@As





 

No comments:

Post a Comment